lørdag den 4. august 2012

Alis og solskins-tilbud!




Jeg var på sightseeing i København den anden dag, og så valgte jeg at tage et lille smut ned om Alis nu hvor jeg var der inde og jeg skulle anskaffe mig et nyt board.
Manden i butikken blev åbenbart overrasket over at se en pige der købte et board, og sagde "Wow hvor sejt! Du får solskins-tilbud. Du kan få det til 300 kr" 
Det står normalt til 500, så det var da altid rart.


Her er det så, der mangler dog nogle hjul og sådan, men skal først have griptape på.

Du kan købe både board og tøj på deres shop, men hvis du bor i København kan det som regel betale sig at gå ned i butikken som ligger på Studiestræde 24 ved strøget.
Du får tit lidt rabat. 

4 kommentarer:

  1. Nice! Regner selv med at få mig et snart, er dog desværre ikke københavner! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg desværre heller ikke. Men ellers kan man også få det hele online :)

      Slet