søndag den 12. august 2012

Jeg undskylder..

Jeg har desværre ikke haft tid til at blogge på det seneste. Det skyldes bla. at jeg har været syg. Jeg lå med 39 i feber, og kunne knap nok gå - øv øv. 
Og ellers har jeg været lidt rundt omkring, og har haft meget om ørerne. 

Idag oplevede jeg desværre noget meget sørgeligt.
Jeg var ude for at skate i et industrikvarter, og ud af øjenkrogen ser jeg noget der bevæger sig. Jeg går tættere på, og ser at det er en lille harre-mis der har fået benet i klemme.
Jeg kunne ikke selv gøre noget efter som den lå bag ved et kæmpe hegn med omkring 20 strøm-hegn og alarm, fordi den uheldigt nok var kommet til at smutte ind til et sted de opbevarer tusinder af biler.
Jeg skynder mig at cykle hjem igen, for at hente min mor - Selvfølgelig har jeg ikke taget min mobil med - dårlig timing!
Vi kører tilbage hvor den lå, og får efter lang tids venten fat på dyrenes beskyttelse.
Han er heldigvis hurtig til at komme, og ringer til os senere for at melde at den var blevet aflivet.

Der var desværre ikke andet at gøre, da man ikke kunne komme ind til den, men ved den er et bedre sted nu, og ikke længere lider. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar