søndag den 19. august 2012

Must-have badetøj

Jeg har aldrig i hele mit liv fået taget mig sammen til at købe et ordenligt bikini-sæt.
Jeg fandt faktisk i går et sæt jeg gerne ville have. Toppen bestod af sådan nogle flæser, og underdelen havde også nogle flæser, så den havde et lille skørt. Sættet var blomstret og jeg forelskede mig lidt i det, men nu har de det ikke mere på hjemmesiden.. 

Men jeg sad lidt og kiggede på nogle andre bikinier, vil dog ikke købe dem, da jeg har forelsket mig i den anden jeg så, og vil finde en der ligner den, eller magen til.

Alle sammen er fra hjemmesiden http://www.boozt.com/, hvor der forresten er tilbud!

Sødt sæt. Elsker ternerne og sløjfen. 


Også et rigtigt sødt sæt fra Noa Noa. Kan godt lide mønsteret og de to farver.

 Rigtig sej top. Kunne dog ikke finde en underdel.

Meget enkelt, men mønsteret er cool.

Kan rigtig godt lide farverne på det her, og formen på toppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar