onsdag den 8. august 2012

Lidt sommer endnu

Jeg har lavet en lille afstemning, og der er en del der har stemt på outfits, så det ville jeg lige prøve at lave. 
Outfittet er lidt sommerligt. Jeg brugte det selv da jeg var i Stockholm i løbet af ferien.
Toppen har en høj udskæring i halsen, og en super sød lynlås i guld bag på, selv om det er svært at se på billedet.


Et lille tip!
Hvis du gerne vil have et par almindelige convers, som i sort, rød, hvid, eller en anden standart farve, og det ikke haster, så kan det tit betale sig at købe converse i f.eks Bilka eller Føtex. Der har de dem engang i mellem til billige penge.
Købte selv mine til omkring 300 kr.


Toppen og shortsene er fra H&M, Converse fra Bilka

Uret er en gave, og øren er fra Nelly

2 kommentarer:

  1. Jeg har nomineret dig til en blog award - se mere her:

    http://labellarebecca.blogspot.dk/2012/08/liebster-blog-award.html

    SvarSlet